onsdag 2 november 2011

Funderingar

Jag undrar hur det kommer sig att jag slaviskt följer bloggar som är skrivna för män. Jag menar självklart Fredrik Backman, Jonas Cramby, Johan Hurtig m fl. De skriver på Café.se. Det finns bloggar skrivna av damer också, vi har Kissie, Blondinbella och you name it. Men jag är inte intresserad av det de skriver om, och jag tror jag kan konstatera att intressen inte hänger ihop med kön utan med individ.
Däremot skulle jag vara intresserad av att läsa det A-K skulle skriva och mig veterligt har hon ännu inte skaffat nån blogg. Så, hint hint, gör det nu då!

Grej of the day: Rättstavningsprogrammet vill att jag ska ändra min stavning på ordet blogg, till: logg, blott, blygs, blygas när jag skriver här i Blogger. Som för övrigt tydligen bör stavas Plogger eller Blötlägger. Jag säger då det.

2 kommentarer:

  1. Jag skaaaaaa, måste bara fundera på vad fan jag ska skriva, iaf ett par inlägg så man inte skriver en grej och sen inget. Den ska iaf handla om träning, hälsa och sånt bös. So far so good!

    SvaraRadera
  2. FATTAR du nu vilka problem JAG har som ju inte kan stava... Jag får helt sjuka förslag OM jag ens får några. Oftast låter fanskapet mina fel bara passera, och sedan får jag "stå där med skammen"... :-|

    SvaraRadera