onsdag 16 november 2011

Att planera en fest

På lördag vankas det födelsedagsfest och inflyttningsfest. Det ska bli sketakul! Det ska bli så roligt att träffa alla, hela familjen Tallevall och hela Skånegänget och Lerumsfolket, lillebror med flickvän, Skövdegängen, Gustafs vänner... Sådär 35 personer ungefär blir det. Så himla roligt, och jag är så glad att folket vill komma hit och hälsa på!

Men det är lite som ska ordnas. Vi köpte en soffa igår. En röd. Det kan säkert bli fint! Sen ska jag ju helst packa upp en massa grejer, Gustaf ska sättas i arbete. Själv har jag en del att fixa med i köket... Baka kakor, fixa pajer, handla inför det... Ja, det är lite pill men det är det värt. Imorgon är jag bjuden på en av våra halvåtta-middagar och det är sopptema, ska bli så gott! Gustaf ska till Göteborg över kvällen och gå på någon BMW-vipkväll. Sedan är det snart fredag och det är ju min födelsedag! Då vill man ju inte ha för mycket att göra, vore skönt att få umgås lite med min sambo också.

I love him. Och vi ska ha en förjävla rolig fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar