fredag 3 augusti 2012

En vecka klar

Jahapp, jag har nu jobbat min första vecka. Tänker ta tidig helg, det ska bli så superskönt. Tänk att man kan vara trött efter en veckas jobb bara när man just haft semester. Jag har dock att göra denna helg, så ingen vila blir det! Eller jo, det är väl vila att göra saker som man tycker är kul.
Jag ska:

  • Sy en ny köksgardin, för det börjar bli dags att ta ner påskgardinen va...
  • Plocka av de svarta vinbären och koka marmelad på dem
  • Rensa i trädgården
  • Tvätta
  • Skrapa färg från loppisfyndande prylar
  • Måla ovanstående
  • Olja trätrall på balkongen
  • Måla staketet. 
Låt oss nu komma överens om att jag inte kommer hinna med allt detta, så det är ingen mening att stressa. Då kan jag lugnt ta helg!

Grej of the day: Sommarpratare i P1.


1 kommentar: