torsdag 7 april 2011

Nu jäklar

Jösses. Det händer grejer nu!

Peace and love, inbokat och biljett inhandlad. Siesta ska jag köpa biljetter till. Sjukt roligt!

Och sen har jag funderingar på att ge mig på Fustras Utmaning tillsammans med Hanna. Helt galet är det. Det går ut på att under 30 dagar följa ett kostprogram och träningsprogram för att på denna tid optimera sin träning. Man börjar med att ta ett "före-kort", mäta vilopuls, mäta magomfång och lite annat smått och gott och så skickar man det till Jarko på Fustra. Då sätter han ihop ett kostprogram med sex måltider om dagen med minimalt med kolhydrater, och ett träningsprogram med en timmas träning vareviga dag i 30 dagar. När dessa dagar har gått, skickar man nya uppgifter och foton och hoppas att det hela gett resultat! Och så kan man vinna saker också, men det är inte det viktiga för mig :)

Dessutom fick jag tillbaka lite pengar skatten så nu är allt bra!

2 kommentarer:

  1. Jag blir så TRÖTT (sliten) bara av att läsa detta, så jag orkar inte ens kommentera det...
    Oooops, det orkade jag visst...

    PS: grattis till återbäringen!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag fattar inte hur jag själv ska orka ta mig igenom det där :) Kommer vara gött sleten efteråt!

    SvaraRadera